ETNA VV549WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VV549WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

niet helemaal tevreden 06-07-2021

Twijfelgeval

Geschreven voor: ETNA VV549WIT

vriest wel goed in, maar ik moet wel vaak ontdooien, omdat er snel ijsvorming ontstaat.

Pluspunten

• compact
  • vriest goed in

Minpunten

• vaak ontdooien
  • snel ijsvorming

Officiele reactie van Atag 07-07-2021

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. Wij willen graag met u meekijken waardoor er zo snel ijsvorming ontstaat in uw vriezer.
Indien gewenst kunt u een mail sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Alice Webcareteam ETNA

Henk 18-12-2020

Mooie compactie vriezer voor op aanrecht

Geschreven voor: ETNA VV549WIT

Ik zocht een nieuwe vriezer en had er een van 50 x50x50, deze is een maatje hoger en dat scheelt enorm in de inhoud, en ik kon hem nog steeds kwijt op de plek van de oude. Hij ziet er degelijk uit, duidelijk geen B merk oid. En dan nog A++, dat vind ik ook belangrijk. De indeling is ook mooi, twee laden en aan bovenkant inleg vak met deurtje. Tevreden dus!

Pluspunten

• Goede indeling
  • netjes afgewerkt en A++

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste Henk,
Bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de vriezer en deze ook aan iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Koen 10-12-2020

Budgetvriendelijke A++ vriezer

Geschreven voor: ETNA VV549WIT

Budgetvriendelijke vriezer met 2 lades en een klep.
Eenvoudig, geen zinloze functies of displays.
Met een grote snijplank van ikea er op, de juiste hoogte als verlening van mijn aanrecht.
Ik zocht eigenlijk een kleiner model, maar deze verbruiken bijna allemaal meer.
De A+++ modellen kosten al snel het meerverbruik gedurende de tijd dat ik deze studio hier huur.

Pluspunten

• Budgetvriendelijke A++ vriezer
  • Handige hoogte om je aanrecht te verlengen.

Minpunten

• Het kan zuiniger A+++
  • Saai van design

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Beste Koen,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wat praktisch om zo je aanrecht te verlengen. De vriezer biedt ondanks zijn bescheiden afmetingen ruim voldoende capaciteit om etenswaren voor langere tijd te bewaren. Met energielabel A++ gebeurt dit ook nog eens bijzonder energiezuinig. Ik wens je veel gemak toe met deze vriezer.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Ronald1957 18-06-2020

Misleidende inhoud aantal liters

Geschreven voor: ETNA VV549WIT

Goed product, compact, maar let op geen 102 liter inhoud slechts 65 liter!!!! Gaarne aanpassewn in tekst

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• inhoud klein

Officiele reactie van Atag 23-06-2020

Beste Ronald,
Hartelijk dank voor je feedback. We hebben het meteen aan laten passen op kieskeurig.
De juiste hoeveelheid liters, 65 liter, staat nu vermeld. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Leon 13-06-2020

Energie-zuinig én compact

Geschreven voor: ETNA VV549WIT

Energie-zuinige vriezer (A++) dus beter voor milieu en portemonnee. Bovendien compact van buiten maar royaal van binnen. En dat voor een prima prijs.

Pluspunten

• Energie-zuinig; Volwaardig en Compact
  • Vriest ijs- en ijskoud

Minpunten

• Ingebouwde thermometer in deur ontbreekt

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Leon, Bedankt voor deze mooie review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de vriezer. Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA